Svaka žena želi nakon poroda izgledati barem jednako dobro kao prije trudnoće ili još bolje. Tijekom trudnoće žena dobije oko 10-15 kg, što je sasvim normalno.  Mnogo kilograma se tijekom trudnoće dobije nekontroliranom prehranom. Izreka da morate jesti za dvoje nije istinita.

Trebate jesti zdravo, uravnoteženo i umjereno, a ne duplo više nego prije trudnoće. Uz malo volje i truda možete izgubiti kilograme nakon poroda. Počnite mršavjeti mirno, jer stres, loše raspoloženje i napetost utječu i na tijelo i na bebu.

Kako započeti?

Prije svega, treba napomenuti kako gubitak težine nakon poroda treba biti postupan i spor, uglavnom zbog dojenja. Nakon poroda tijelo je jako umorno od trudnoće i samog poroda pa mu je potrebno mnogo hranjivih tvari. Tijelu su potrebne dovoljne količine svih vitamina, minerala, proteina, esencijalnih masti i mnogih drugih hranjivih tvari potrebnih za zdravlje. Imajte to na umu kada pripremate svoja jela. Jedite barem 4-6 umjerenih obroka dnevno i pijte puno vode.

Prehrana je vrlo važna zbog proizvodnje mlijeka. Odmah nakon poroda nemojte razmišljati o naporu i vježbanju, posvetite se bebi i jedite zdravo i normalno. Ne biste trebali gladovati i gubiti na težini, jer to negativno utječe na mlijeko. S mršavljenjem i dijetom vaše mlijeko ne bi bilo toliko hranjivo, a u isto vrijeme, ako pretjerate, možete izgubiti mlijeko. Slijedite upute za vježbanje koju vam daju u rodilištu odmah nakon poroda. Puno se priča i istražuje kako žene koje doje, puno brže gube na težini, stoga nemojte izbjegavati dojenje, to će biti dobro i za vas i za vašu bebu.

Negdje nakon 6 ili 7 tjedana nakon poroda, posavjetujte se sa svojim liječnikom i ginekologom o vježbanju. Prije pregleda nemojte intenzivno vježbati. U principu, s umjerenom aktivnošću možete početi dovoljno rano, ali treba imati na umu da nisu sve žene iste i da nisu sve podjednako u formi. Nakon konzultacija možete započeti s umjerenom vježbom koju ćete postupno pojačavati.

Kako biste što prije bili lijepi i fit, preporučujemo:

  • plivanje i vježbanje u bazenu,
  • dnevne šetnje,
  • rolanje,
  • biciklizam,
  • možete vježbati aerobik, jogu i pilates.
Pilates nakon poroda
Da biste nakon poroda što prije bili lijepi i fit, preporučujemo pilates.

Kako bi mršavljenje bilo uspješno, morate vježbati i biti aktivni barem tri puta tjedno po 60 minuta dnevno. U prva 3 mjeseca nakon poroda ne gledajte previše na kalorije, nemojte ih previše ograničavati i radije vježbajte. Nakon 3 mjeseca možete započeti umjerenu prehranu, koja se treba temeljiti na zdravoj prehrani, preporučujemo vam jesti što više voća i povrća.

Comments are closed.